石橋を叩いて壊す。

40代ITエンジニアの2児パパのブログ

【英語】今日英会話アプリスピークで学んだ表現 私は英語を話すのが得意です。 I'm good at speaking English.

I'm ready. Let's chat about talents.

準備OK.特技について話しましょう。

 

I'm good at math. It's my talent.

私は数学が得意です。私の特技です。

 

I'm decent at dancing.

ダンスはまあまあ得意です。

 

Oh..I'm terrible at cooking.

あー。料理は最悪です。

 

You are great ad teaching!

あなたは教えるのが上手です!

 

math

数学

 

science.

科学

 

social studies.

社会科

 

biology.

生物

 

language arts.

国語

 

He's good at language arts.

彼は国語が得意です。

 

She's bat a math,

彼女は数学が苦手です。

 

a piece of cake

楽勝

 

I'm good at taking pictures.

私は写真を撮るのが得意です。

 

I'm goot at remembering birthdays.

私は誕生日を覚えるのが得意です。

 

I'm devent at taking selifies.

私は自撮りが割りと得意です。